Salı




           ....veee gece bakımım Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Night Cream ve Nivea Q10 plus anti-wrinkle Eye Cream bu ikiliyi gerçekten seviyorum .Cilt bakım ürünlerine aşırı düşkün biri olarak Nivea'nın birçok ürününü her zaman çok sevmişimdir.Bu sevgi eminim hepimizde çocukluğumuzdan beri bizimle olan mavi teneke kutulu o muhteşem kokan  ve neredeyse hemen herkesin evinde mutlaka bulundurulan nivea krem ile başlamıştır.Bu markaya güveniyorum.Gece kreminden başlarsak
biraz fazla yağlı gece kremleri de zaten daha yağlıdır,daha besleyicidir.Benim cildim kuruya yakın bir normal olduğu için çok sorun olmuyor ama yağlı ciltler için önermiyorum .Kremin gördüğüm tek faydası cildimi toparlaması oldu.Cildimiz yaşlandıkça Q10 ihtiyacı artıyor bence nivea'nın Q10 ürünleri cildi toparlamakta çok başarılı.Sabahları aydınlanmış,nemlenmiş,bakımlı ve sıkı bir ciltte uyanıyorum .Bu da beni mutlu ediyor.


Göz kremimi de beğenerek kullanıyorum .Göz kapakları düşük biri olarak sabahları göz kapaklarım şişmiş olarak uyanıyorum.Kremi uyguladığımda şişlik iniyor zaten serinletici özelliğe sahip olduğu için sabahları buz kompresi yapmama gerek kalmıyor.Yine 1-2 haftalık kullanımla diyebilirim ki göz çevrem sıkılaştı ve şişlikler günümü güzel geçirmeme yetecek ve beni üzmeyecek kadar( ki inanılmaz şişiyor göz kapaklarım ) iniyor.Henüz çok fazla kırışıklığım yok ama kırışıklar konusunda sanırım uzun vadede düzenli kullanımla etkili olacak. Bu arada bu sonuçlar sabah akşam düzenli bir kullanım sonucudur.
        

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aldım canım hemen takibe blogunu :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
deziras dedi ki...

sağol canım teşekkürler :)