Salı

Maybelline New Affinitone Fondöten'i İnceliyorum...




Maybelline new affinitone fondöten benden geçer notunu aldı :) Daha önce loreal, oriflame hatta tokalon markalarının fondötenlerini kullanmıştım. Çok sık fondöten kullanan biri olmadım hayatım boyunca çünkü fondötenin cilde zararlarını arkadaşımda görünce bir hayli korkuttu beni .Okula gelirken sabahları yüzüne fondöten sürmeden asla çıkmazdı ..Bu huyu ona pahalıya patladı
yüzü çok zarar gördü,sivilceler içinde kaldı,yüzünün yağ dengesi bozuldu ve daha neler nelerr...Bir kere cildiniz nefes almıyor en kalitelisi de olsa bu böyle ... yine de pudranın yeterli olmadığı durumlarda fondöten kullanmak gerekiyor. Bende değişiklik olsun diye Maybellin'i tercih ettim bir daha ki alışverişimde Maybelline Affinitone 24H olan serisinden alacağım.Fotoğrafta elimde denenmiş hali var.Sürülürken çok itici bir görüntü oluşturuyor su gibi cıvık cıvık bu görüntü  ürünü cildiniz de dağıttıktan sonra kayboluyor ve ürün matlaşıyor.Nemlendirici özelliğini beğenmedim zira hiç nemlendirmedi.Yine de yağlı ciltler için önce denemelerini öneririm.Çünkü yaz ayların da sürekli yüzü terleyen biri olarak bu ürünün daha da çok terleteceğini düşünüyorum. Sıcak günler de kullandığım da söz veriyorum bir edit ekleyeceğim :) Kapatıcılığı herhangi bir fondöten kadar kısaca günü kurtaracak bir ürün .İki gün önce watsons mağazasından 23.99'a aldım.Denemenizi öneririm.


Hiç yorum yok: